Ine Woudstra

Raadslid / Fractievoorzitter

Silvolde

Een betere wereld begint bij jezelf. En wanneer je direct invloed wilt kunnen uitvoeren over de wereld om je heen, is de gemeentelijke politiek de arena om mee te beginnen. Gemeentepolitiek is direct, dichtbij en vaak minder gekleurd dan de politiek daarbuiten. Wat langs komt raakt direct; jezelf, je buurman, je mede-inwoners en ook de infrastructuur, het onderwijs en de werkgelegenheid en natuur om je heen.

Als constructieve bouwer werk ik mee aan de leef- en werkomgeving van onze gemeente. In een kaderstellende en controlerende rol ben je als gemeentelijke politicus niet altijd aan zet; de uitvoering verdwijnt soms voor enige tijd uit het zicht en ligt bij het college en bestuur van de gemeente.

In mijn politieke jaren heb ik geleerd om daar met gezonde afstand en gezond verstand vertrouwen in te kunnen hebben. Wanneer dat niet voor je werkt, zal de politiek frustraties opleveren en zal er weinig constructiefs uit je handen kunnen komen.

Een goed debat, vanuit politieke kleuren gevoerd, levert de mooiste dingen op, die vervolgens in politieke samenwerking onze gemeente ten goede komen!

Meer van Ine Woudstra